.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست نماينده كردكوي برای تغییر نام جزیره ميانکاله

محمد جواد نظري مهر گفت:به رغم جدايي از مازندران و تبديل شدن به استان مستقل، هنوز استان گلستان مرز مشخصي ندارد.

روزنامه "جمهوري اسلامي" نوشت:نماينده مردم شهرستان هاي بندرتركمن، بندرگز و كردكوي در مجلس ، درخصوص سفر هيئت دولت به اين منطقه اظهار داشت : تاكنون اطلاع رساني شفافي صورت نگرفته كه چه چيزي از اين سفر عايد استان گلستان شده و اين جاي تاسف دارد.

محمد جواد نظري مهر اين مطلب را در نشست مجمع نمايندگان استان گلستان با خبرنگاران عنوان كرد و گفت : استان گلستان از نظر مظلوميت و محروميت در كشور تك و نمونه است و بايد تجزيه و تحليل كنيم ببينيم مشكل ما چيست.

وي اضافه كرد : به رغم جدايي از مازندران و تبديل شدن به استان مستقل، هنوز اين استان مرز مشخصي ندارد و پيگيري هاي اين حوزه ضعيف است و خليج گرگان كه ساكنان منطقه به اين نام مي شناسند به نام خليج ميانكاله نوشته مي شود.

همچنين « اسدالله قره خاني » دبير مجمع نمايندگان استان گلستان و نماينده مردم علي آباد كتول در مجلس در اين نشست تاخير در اجراي طرح مهم پتروشيمي گلستان را دليل كوتاهي و ضعف مديران استاني بيان كرد و گفت : درصورتي كه اين سرمايه گذاري شكست بخورد نااميدي در استان ايجاد مي شود و مردم ديگر اعتماد نمي كنند و سرمايه گذاران نيز براي سرمايه گذاري به اين استان نخواهند آمد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سهراب از گرگان 4 اسفند 1387
بس كه نماينگان شجاع و مردمي و دلسوز داريم اين وضعيت در استان گلستان وجود دارد. چه عجب بابا! بالاخره يك سرفه و عطسه اي زديد!
نا شناس 4 اسفند 1387
حکایت خلیج گرگان همان حکایت قدیمی خلیج فارس است
نا شناس 6 اسفند 1387
اولا باید می گفتید اعتراض نماینده کردکوی به تحریف نام خلیج گرگان چرا که هیچ گاه در دریای خزر عارضه ای با نام تالاب میانکاله نداشته ایم ثانیا جهت توجه تحریف گران باید عرض کنم دریای خزر در برهه هایی از تاریخ با نام دریای هیرکانیا(نام قدیمی گرگان) شناخته می شده و و در دنیا این دریا را با نامهایی چون خزر و کاسپین می شناسند با این وصف تغییر نام آن به دریای مازندران خود یک تحریف و دروغ بزرگ است تا چه رسد به تغییر نام خلیجی که همواره در دریای خزر با نام گرگان مطرح بوده ثالثا در کشوری که واقعیاتی به این روشنی به آسانی توسط برخی هموطنان تحریف می شود چگونه می توان انتظار داشت وقایایی همچون تبدیل نام خلیج فارس به خلیج عربی از جانب دولتهای عرب و پافشاری آنان به این امر رخ ندهد. این مهم ضرورت وارد شدن مسولین و مدیران رده بالا را در این مساله می طلبد تا از تحریف هایی از این قبیل که از جانب عده ای آگاهانه یا ناآگاهانه و یا بعضا به نحوی مغرضانه صورت می گیرد ممانعت به عمل آید.
نا شناس 6 اسفند 1387
مازندرانی های حریص و بی چشم و رو. شصت سال حق مردم منطقه استراباد رو خوردین هنوز سیر نشدین گدا گشنه ها
نا شناس 19 شهريور 1388
این زمین سبز هیرکانیاست همچو ببرش یکه تازو بی ریاست جنگل بی نظیرش هم هیر کانیاست.خلیجش نام گرگان میراث هیر کانیاست.خلیج گرگان همیشه خلیج گرگان است وگرگان در کلمه گرگان است.باشد که آنهای که خود را خوذد میبینند ان را به نامهای دروغین بنامند ولی از حقیقت نمی توانگریخت.هزنده باد هیر کانی و هیرکانیا .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.